Polacy na zakupach: 5 filarów nowoczesnego handlu

Na naszych oczach sektor handlu dynamicznie się rozwija. Jednocześnie zmienia się sposób robienia zakupów oraz podejście sprzedawców do obsługi klienta. Firma PwC w najnowszym raporcie opisuje potrzeby, cechy i wyróżniki polskiego konsumenta. Zbadała także jego preferencje i sprawdziła, za pośrednictwem jakich kanałów dokonuje zakupów.  W raporcie znajdują się odpowiedzi m.in. na następujące pytania: 

• Czym wyróżnia się polski konsument i jak lubi kupować? 

• Czy handel wkrótce przeniesie się do internetu? 

• Jak budować markę w dobie influencerów i mediów społecznościowych? 

• Jak zakaz handlu w niedzielę wpłynie na zachowania zakupowe Polaków? 

• W jakie obszary działalności powinni zainwestować przedsiębiorcy? 

• Czy nowe technologie i sztuczna inteligencja zrewolucjonizują handel?


PwC wyróżniło pięć filarów handlu, które stanowią podstawę do budowania nowoczesnego, atrakcyjnego i godnego zaufania biznesu. Takiego, który potrafi sprostać najnowszym wyzwaniom rynkowym i odpowiada na oczekiwania klientów. Raport jest do przeczytania na stronie pwc.pl/handel2018.

AmCham.Pl Quarterly

AmCham.Pl Quarterly 

AmCham.Pl Quarterly is the official publication of the American Chamber of Commerce in Poland. It is a voice for foreign investors and the business community in Poland, and it stri...

More detail

  • Gdańsk
  • Warszawa
  • Wrocław
  • Kraków & Katowice
AmCham Regional Offices
« November 2018 »
S M T W T F S
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Advisory Council